Död!

Såg på Hancock med mor min igår. När den var slut skulle hon gå och sova så jag gick in på rummet och kollade min mail. Efter det så la jag mig i sängen och tvärslocknade! Vaknade till när jag fick sms och försökte svara. Men somnade när jag skrev >.< ! Fick till slut ut mig ett god natt och blev medvetslös :P

Drömde något skumt men nu när jag ska skriva ned det så försvann det ur huvudet... Tyipskt ! Satt ju nyss och tänkte på det -.-'

Anyway ! Idag så blir det utgång på söder för min del :) Är redan taggad :P Känns som om det var länge sedan man var ute, fast egentligen var det för typ två veckor sedan :P

Är helt död i kroppen idag efter all träning. Men men, dags att vänja sig. Ska försöka börja träna regelbundet nu. Är trött på att vara fet >.<

Nej nu ska jag ta och fixa mit fluffiga hår och sedan plocka lite här hemma.

Bjuder på en låt som fastnat i mitt huvud också :)





Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback