Happyface ( ^_^ )

Jag känner att detta är en bra vecka :)

I måndags var jag på Emerson och kollade lite på hur man jobbade där.
I tisdags jobbade jag på Kronoberg.
I onsdags jobbade jag på Kronoberg och tränade med Sara.
Idag så har jag jobbat på Kronoberg  och tränat med min mor.

Har vart helt slut när jag gått och lagt mig på kvällen. As skönt :)

Men men, inte nog med det. Tomas från Tempest ringde mig idag och vill att jag kommer till Emerson på tisdag och skriver på papper! EEEIIIIEIEIEIEII !! Är så äckligt glad att jag inte ens känner att jag är helt slut i kroppen :P

Nu är jag ledig fram till på måndag, då blir det Kronoberg igen, så ska se till att träffa Axelia innan hon åker till Umeå. Förmodligen blir det utgång med henne och några utav hennes kompisar. Ser fram emot det ^^ Träffa ny gamla människor.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag och mamma äta och kolla på TV (pappa är på fest och Adam är i Hellsingland) TJEJKVÄLL ! :D

Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback