Helg Baby!

Jobbet i fredags gjorde mig bara arg och ledsen. Gick iaf hem och va taggad på en fin utgång med vänner och alkohol. Började hos mig med att blanda sprit med bacardi breezer. Inte så smart kanske men de va gott :)

Tog en taxi till stan och in på Harrys, va annars? Träffa Mathias och hans vänner. Även Kajsa och hennes vänner efter ett tag. Alltså..de jag minns va kul..Fan va illa de är när de blir så, jag minns inte alls mkt från kvällen. Men vid 01.30 blev de för mkt för mig så jag tog mig ut ensam i stan.

Satte mig bakom en pelare och reagera inte fören jag höll på att frysa ihjäl att jag ville åka hem. Skicka sms till Mathias o Hanna som tog en taxi och lyckades tillslut få med mig.

Mer än så minns jag inte av fredagen, mindre lyckat alltså. Men aja :)

Mumms!

Lördagen var bakis,bakis,bakis. Shit va jag mådde dåligt länge. Ända in på kvällen. Beställde iaf hem tjockismat och åt godis hela dagen. Sen somna vi båda i sängen och sov till 7 ngnting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback