Home again

Åkte till Bengtsfors i fredags, skulle på begravning som började kl 11.00 så vi åkte hemifårn 03.30 ! Fy vad tidigt det var !

Begravningen var fin och den var inte alls så jobbig för mig som jag trodde att den skulle vara.
Alla träffades efteråt och åt tårta, har inte fattat varför man fikar efter :S, kul att träffa hela släkten igen :)
Lekte med Carolina resten utav dagen, satt och kollade på lägenheter i Stocholm, hittade en as fin inne i Gamla stan ^^ Dock hade det ett ljusgård mitt i allt, vem fan har en ljusgård :S ?!

Lördag; Åkte vi till morfar och hälsade på honom. Efter det så åkte jag till Rebecca. Det var trevligt! Pratade en massa och gick en promenad. Vid 18.00 körde hon och Tina upp mig till Björn för att då var det grillning ^^

Det var en mysig helg faktiskt, och jag kom på mig själv många gånger när jag sa hem och Bengtsfors :s
Måste åka dit i sommar! Det är så fint då :)





Nej! Nu ska jag kolla upp företaget jag ska hälsa på imorgon, sen ska jag väl söka några utav de där 5 miljoner jobben som Arbetsförmedlingen gav mig. (Eller ah, det är iaf 25 st!) En dusch skulle sitta fint också. Vi får se vilken ordning det blir :P
Ska uppdatera min BDB också! Länken finns till höger ;)



Bjuder på den här låten också! Jeffree Star ✭

Jeffree Star - Get Away With Murder


Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback