Woop Woop!

Jag är tillbaka på hemmaplan vilket för tillfället känns helt waste of time eftersom hemtjänsten ändå inte verkar behöva mig, jävla helvete!

Iaf så va de skönt att komma hem men nu längtar jag till att åka bort igen, Holland nästa! Har iaf umgåtts med både Hanna & Mathias. Saknar Rebecca, Jennie och Natta bara!! Men på torsdag ska jag leka med Rebecca iaf. Alltså jag vet inte vad jag ska skriva, är så jävla frustrerad över att inte få jobba så mkt som jag brukar så jag skulle kunna klättra på väggarna! OCH har vaknat av mig själv en timme tidigare än jag skulle gå upp, ut och springa ? Ska nog fan göra de!

Sen blir de iaf en fika hos Jerry och vidare till jobbet på Höglid 15-20.30
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback