De finns ju bättre dagar.

Vaknade vid 11.30 och pratade med en arbetskamrat som inte kom med de bästa nyheterna tyvärr..Torkade tårarna och satte på Gossip girl iaf. Gick upp vid 14.00 och städade iordning för att sedan möta mammsen i centrum. Och på vägen dit ringde nästa arbetskamrat, inte så bra nyheter där heller.

Men iaf så fikade vi, pratade igenom en del och sen hem till dom. Körde ner till coop och handlade lite med styvfar,åt middag och glodde på tv en stund. Fick lite förvånande sms och pratade med Hanna.

Vid 21.00 åkte jag iaf hem och började städa kök och badrum för att skingra tankarna lite. De är kaos i mitt huvud just nu och jag vill nog bara helst lägga mig i sängen och vänta på en bättre dag..

Aja nu ska jag lägga mig i soffan och imorgon blir de STOR förändring på mitt liv.
Nu har jag sådär jätte mkt o göra på jobbet igen, elllleeeeeeer?

Vi hörs!
//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback