Omg, update ?!

Okej, okej, jag vet att jag inte skrivit på ett tag. Men Sara har ju vart bra på att hålla den uppdaterad :) Om jag ska vara ärlig så glömde jag faktiskt bort att jag hade en blogg xD LOL!

Iaf, jag har vart husvakt åt Peter och Sofe :) En av dagarna så hade vi en liten tillställning :) Vi drack lite alkohol och grillade. Mycket trevlig kväll om jag får säga det själv. Här har ni lite bilder!!:



Anyway! Sen har jag jobbat en massa också. Har dock inga bilder på det :D Sen är väl det inte så intressant heller xD

Jag har även vart i Västerås på Power meet! As skoj, och det har jag bilder ifårn ;)


Alltså, det finns massa mer bilder men jag orkar fan inte lägga upp dem, plus att mitt inlägg börjar se ut som ett jävla bildspel nu >.< Så jag avslutar nog nu och skrivet ett nytt inlägg !

Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback