Vad ska man göra med livet?

Jag har jobbat sen jag va 16 år, varje sommar,kvällar och helger. Har alltid gått som timvikarie och ett tag hade jag 4 jobb samtidigt. Just nu har jag bara ett jobb och fortf bara vikarie men jag tar plats och försöker förändra för att visa framfötterna men idag kom jag till ett vägskäl. Jag orkar bara inte gå och vänta till sista november för att få veta om jag får en fast tjänst eller inte.

Så jag satte mig och sökte nya jobb, BARA fasta tjänster och lång tids vik. Inga timvik eller korttids vik, är så trött på att kämpa mig fram för att komma in och bli sedd för att sen få veta att de inte finns några lediga tjänster.

Har även kollat upp lite utbildningar jag skulle vilja gå, alla på distans och väldigt intressanta. Plus att dom skulle väga upp mitt dåliga slutbetyg från gymnasiet.

Den stora frågan är bara, vad vill jag göra egentligen? Vad vill jag jobba med ?

Fan, ibland är de inte lätt att vara ung och ensam.

<p>I Will be proud to letting you in!</p>

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback