De där romantiska och de där efter

På alla hjärtansdag så var det meningen att jag skulle gå upp mega tidigt för att jag och pappa skulle åka hem till Per och hjälpa med hans telefon (Jag chansar på att jag skulle med som moraliskt stöd o.0) anywho, jag ställde kl på 07.30 vaknade den tiden, somnade om och vaknade vid 10 *tummen upp* Fick panik och gjorde mig iordning och pratade lite med pappa.

Fikade hemma hos Per, Benny kom förbi och vi pratade lite, hämtade mamma på jobbet och åkte sedan hem. Filade till naglarna för jag hade slitit loss lösnaglarna i bilen. Åt middag och åkte hem till Andreas.

Träffade Andreas inneboende för första gången igår och hennes flickvän/ragg, not sure!
Vi såg iaf på Gullivers resor och åt chips ! Nom nom nom!!

Dagen efter gjorde Andreas frukost till mig och fick sedan för sig att han skulle möblera om o.0
Åkte hem vid 4, mötte mamma på tåget och sen så har jag inte gjort så mycket mera !

Sitter och funderar på om man ska dra ut löshåret eller inte. Det har glidit ned as mycket och jag har tappat mycket :/ Ska nog vänta en vecka så att jag kan köpa nytt om det skulle se hemskt ut, plus att jag har ju lovas Ann-Sofie att jag ska komma förbi henne när jag tagit ut det :/

Jag ska sluta babbla om inget nu !

Bye bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback