Det är bra att vakna arg, då får man saker gjort

Det ser så himla tomt ut på bloggen atm, så jag tänkte att jag kan ju sitta här och skriva lite bara för att :)

Min underbara dag:
Jag vaknade flera gånger för att folk smsade !"#¤@#?! Gick upp tillslut. Tog en morgon cigg och märkte att jag var helt ensam hemma. Gick in i rummet för att starta datorn när jag såg att den redan var på. Fitt,cp, äckel datorn hade startas om på kvällen så alla mina saker var borta. Fick sätta mig ned igen och göra om headern, som för övrigt precis blev klar!!
Nu ska man väl ta sig i kragen och äta lite och göra sig i ordning innan man ska ned till Port 73 och göra ett nytt försök med Sara!

Bye, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback