En riktig onsdag !

Vaknade vid 9 för att jag skulle tvätta. Som tur var så var pappas planer inställda så att han hjälpte till :)
Vid 16 gick jag hem till Sara för att det skulle komma någon och köpa hennes gamla TV bänk. DOCK så kom aldrig den där personen -.-
Vi ringde till Jimmy, åkte och slängde bänken och åkte sedan och åt middag. Pizzasalladen smakade skit! Efter maten åkte vi vidare till Port 73. Och för att fördriva tiden så åkte vi till Södertälje och tillbaka. Den där läskiga vägen med "=)" på träden!
Åkte runt lite överallt för att få tiden att gå. Kvällens topp samtal var: Spya och sex (inte tillsammans! Så sjuka är vi inte!!)

Pratade även med John, och vi bestämde att vi ska leka når han kommer tillbaka från UK, skoj :)

Nej men kvällen var rolig, hade glömt hur kul vi hade förr när vi åkte med Jimmy!

Nu ska jag börja göra mig iordning för sängen. Ska upp på möte hos Arbetsförmedligen imorgon kl 8.30, KUL :D -.-

Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback