Hanna är sämst !

Jag var uppe innan tuppen idag kändes det som för att ta mig till det där mötet på Arbetsförmedlingen.
Satt där och lyssnade, fyllde i papper och sen vara det dags för möte med en handläggare. Åhhh vad jag saknar att ha Andreas!!! Han pratade iaf på och gav mig en massa info. Dessutom gjorde jag inte honom nervös! Nu har jag fått någon jag inte kan uttala namnet på :/

Kom hem och åt frukost tillsammans med min mor och far. Sen var det så jävla kallt så jag la mig i sängen för att kolla lite på TV och somnade !! Vaknade kanske för en halvtimme sedan.. Suck, jag som hade tänkt att man kanske skulle kunna göra något idag när man hade vaknat tidigt. Men icke !

Nej, nu ska jag väl försöka göra något vettigt. På med happy music!

Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback