Helgen i sin ära!

Har haft en as bra helg, så skönt att komma bort ett tag och bara lalla i mjukisdressen. Lördagen åkte vi snöskoter, njöt av solen och drack gott. Efter 1 flaska vin och för många drinkar hamna jag med huvudet i toan. Vi hade as kul och trevligt till den incidenten.

Idag har de varit värre, jag har spytt hela jävla dagen ända till typ 20min innan vi skulle sätta oss i bilen hem. FY FAN säger jag bara. Klarade bilresan iaf och åt första gången när vi kom till västerås. Kom hem vid 18 tiden och städa här hemma sen har jag legat utslagen på soffan, har en sån grym huvudvärk och  börjar må illa igen.

Dags för mig att krypa ner i sängen och försöka ta mig till jobbet imorgon. Slänger in bilder imorgon.

P&K Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback