Ingen fyndig rubrik idag inte

Min helg då:

Fredags: Träffade Ted och pratade lite, sen kom jag hem och satte mig vid datorn. Hade lyckats få en inv till RIFT betan så satt och prövade den på kvällen. Den är inte bättre än wow kan jag säga :P

Lördag: Jag och Sara åkte hem till Leo i Kungsängen och lekte lite. Drack lite. Osv. Sen åkte vi hem till Mathias senare på natten och sov.
Skit jobbigt att somna, för det var pisskallt :O

Söndag: Vaknade lite till och från hela natten pga kylan. Gick iaf upp vid 2 när Mathias och Sara kom in klampande i mitt rum :O Käkade frukost och slöade oss. Åkte hem vid 5. Så ikväll blir det att slöa framför TVn hade jag tänkt :)


Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback