Måndag igen då..

Inte direkt min favorit dag men med min man i sängen och ingen som ringer och vill få in mig på jobb så är denna måndag okej. Helgen vet ni ju redan, de va helt okej!

Vakna upp hos Mathias igår och efter slapp och frukost åkte vi hit. Vi beställde hem mat och typ låg i sängen hela kvällen.

Så idag trodde jag på ledigheten och såg en slappkväll framför mig med att Henna skulle komma hem men så ringer Sandra från jobbet och vill att jag kommer in och jobbar ikv och de kunde jag ju göra eftersom jag råkar veta att Rebecca jobbar. Så nu har jag duschat  och fönat håret och ska göra de sista sen bege mig hem till Rebecca sen vidare till jobbet.


Btw, är inte jag och Mathias de charmigaste paret ni sett ? ;)

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback