Vad är det här...

Ojojoj vad sämst man är på att uppdatera då! Men bättre sent än aldrig, right ;)?

Torsdag då, var hemma hos Andreas och kollade på massa film. Eller ja, massor och massor var det väl inte, 2! Jackass 3 (I think) och Trassel. Sov där, så sov en hel timme längre på morgonen än vad jag brukar ^^

Fredag jobbade jag. Kände hur hela kroppen bara längtade att gå ut hela dagen, så smsade en massa folk för att se om det skulle bli något men alla sa nej o.0 !! Tillslut så var Sara övertygad. Så jag drog hem till henne, glömde köpa groggvirke, shottade sprit med jordgubbssaft xD
Det var meningen att vi skulle träffa några kompisar till Sara och vara i Handen, men de velade runt om vilket ställe vi skulle till så att vi tog en taxi in till stan och gjorde en come back på Harrys! Var rätt skoj att träffa alla igen. De har dock inte förändrats ett dugg :P
Sara och jag gjorde en rundtur inne i stan efter stängning, hittade till donken och hittade dessutom Danne och Markus på T-centralen. Åt i trappen, mycket mysigt. Tog tillslut en taxi hem, lurade taxichaffören lite. Kvällen slutade iaf halv 5 hemma hos Sara. SKOJ var det !

lördagen vaknade vi, låg och drog oss i sängen och sen upp för att uträtta lite ärenden. Hämtade Saras löshåsr på ICA, upp till centrum för att äta lite och kollade efter kläder till söndag.
Hem till mig, duscha och göra sig iordning. Sen så skulle jag vara barnvakt åt Gustav och Jakob. Sara hjälpte till!
På donken satt barnen och disksterade att chicken nuggets var onyttigt fast det blev ju nyttig om man tog på det friterade samt "Varför har man kommit på svärord om man ändå inte får använda dem? Det var ju onödigt, tänk vad mycket annat man kunde lärt sig istället!" - Jakob snart 9år.
Försökte också göra lite trolldeg som vi skulle leka med men det gick åt helvete rent ut sagt!
Mathias kom förbi också och kollade på film och sen vart det sova för mig.

Söndag, så stressade man igenom garderoben för smart som man är så ska man göra allt i sista sekunden. Hittade väl tillslut lite kläder som man kunde ha. Sen vandrade jag hem till Sara, satte i lite löshår.
Mötte Johanna på T-centralen. Åt i Kungshallarna (ofc!) sen kollade vi lite i affärer. Efter det försökte vi hitta till Modellfabriken. Jag hade kollat på fel hemsida innan vi gick så det blev lite stadsvandring, men vi hann i tid :D
Det var jävligt skoj faktiskt! Dock kanske man inte har just den där modelltalangen xD Haha!



Nej nu ska jag plocka ihop alla mina skor som jag har släng över hela rummet... Vi hörs imorgon!

Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback