Another day, Another try!

Då tar vi nya tag igen Sara, move on !
De känns rätt, de känns bra. Jag har så mkt annat att fokusera på just nu. Jag har sjukt mkt jobb, sjukt mkt grejer jag vill göra utan att känna mig låst. Känslor förändras och de är prec va dom har gjort nu under sommaren.

Jag är alltså singel igen, andra förhållandet som går åt skogen men har man klarat de en gång så gör man de igen! Ensam är stark och med Hanna & Rebecca klarar jag nog allt!

Ikv blev de inte ens alkohol, inte på hela helgen. Vilket känns jävligt bra för att vara mig. Jag har dessutom skött mitt jobb och ska dit igen och köra ett 25hs pass imorgon.

Men men nu väntar min hemliga vän, alltid trevligt med lite nattligt sällskap!


// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback