Hej hallå bloggen!

Jag är ledig! Imorgon också :) Jag kom hem 05 imorse från ett hemligt äventyr, ett lugnt äventyr med film och sånt.. Hoppade i säng på engång och blev väckt av lilla syster 12.30 imorse. Men jag har hunnit städa upp här hemma, laga dammsugaren och startat både disk och tvättmaskin :)

Ikväll blir de bio med familjen och efter de får man se vad jag hittar på. En hemlig vän har ju lämnat en hdmisladd här hemma hos mig så jag kanske myser ner mig i soffan med en kopp te och massa gossip girl avsnitt :)

Men för er som inte visste de så har Takida släppt 3 nya låtar till och de är grymt!

Shit va osammanhängande de här blev men skitsamma.

Nu kom en pust av killparfym, I like!

Aja jag slutar nu innan ni tror att jag är hög eller ngt.

Ha de bra så länge!

//Sara


Jag & Hanna på hemligt äventyr i hemlig ort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback