Lediga Måndag <3

Har haft en mysig natt och en bra dag ! Åkte hem vid 15.30 och kasta mig i duschen och fixa till kissarna för att sen åka in till stan och möta födelsedagsbarnet Johanna. De va evigheter sen vi träffades så vi tog en middag på Harry B. Massa prat om gamla skolan, jobb och såklart killar! Vi är ju trots allt tjejer!

Vid 21.30 blev de iaf hem och hälla upp ett glas vin och lägga sig i badet med Takida i bakgrunden. Bäästa!!

Men men enannan kör ju 12hs arbete imorgon så ska hoppa i säng nu med en film tänkte jag, så kanske man för första gången på länge är utvilad på jobbet.

Den snälla själen som lämna en hdmi sladd hos mig är ju bara bäst! Nu kan jag äntligen höra musik högre och se film på tvn :)

Aja vi hörs på jobbet imorgon!


Jag och min älskade Johanna på bästa dagen i våra liv! <3

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback