Peace and love in all its glory!

Vi har kommit hem och hunnit landa en aning. Rösten för min del är inte direkt de den va innan jag åkte men de va de värt!

Jag & Hanna landade på måndagen vilket va en jävla tur då vi slapp ALLA köer :) Vi kriga om tältplatsen och slog tillslut upp våra tält.Drog till systemet och tog en taxi till campingen. Vi tog en cider och en dusch efter resan. Sen kolla vi läget lite och tog de lugnt tills klockan blev typ 01.00 då vi gick för att möta Wille & Freddan och hjälpa dom att bära. Jag stog iof mest och vakta men iaf. Vi strejkade några timmar och drack lite mer cider och prata. Hade ju inte träffat dom på 1år så de va kul.

Tisdagen blev de dusch, mat och alkohol med Freddan & Wille. På förmidagen tog jag,Hanna & Mathias en tur till en skuggig gräsplätt där jag somnade. Tisdagen va faktiskt as bra, vi hade trevligt och bara hängde i den äckliga värmen.

Onsdagen kom Rebecca och vi åkte till Falun för att besöka systemet, bästa ! Sen blev de installera Rebecca på campingen och parkera hennes bil. Sen alkohol och lugnt med Wille & Freddan. Vid 23.00 drog vi oss till festivalområdet för att se Kings of leon, där tappa vi även bort Rebecca som tydligen blivit hungrig. Efter halva spelningen gick vi iaf tillbaka och drack lite till.

Torsdagen såg vi Veronica Maggio,Volbeat, Oskar Linnros och hängde massor i öltältet innan Deadmau5. Deadmau5 va as bra, shit vilken publik! Sen blev de iaf campingen och mera alkohol. :)

Fredagen var jag riktigt seg och kom inte igång fören framåt 4, så blev de campingen och alkohol sen Maskinen npå natten vilket också va as grymt! Jag & Hanna dansa tills benen vek sig.

Lördag, sista dagen och all in! Vi såg Daniel Adams ray, Bob Dylan & Journey i öltältet. Dansade på bordet i öltältet med ngn random kille. Sen va de äntligen dags för älskade Håkan Hellström. Satte oss i gräset och njöt. När de va slut gick vi tillbaka och körde "Stereo turné" och Rebecca som va tvungen o va nykter gick o la sig medan jag och Hanna började våran "Säga hejdå tur" som slutade i massor med alkohol och lååååååånga hejdå till alla.

Aja även denna festival har varit grym och full med massa skoj!

Allltid lika tråkigt och säga hejdå till alla men vi ses igen nästa år!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback