Tisdag 26/7

Körde ett 12h pass på jobbet, 8.30-20.30. Hade en lugnt o bra kväll med intro och bra musik. Sen hem och duscha och fixa lite hemma innan man fick sällskap.
 
Tittade på film, åt godis och drack cola. Riktiga tjockisar haha. Men de va trevligt, vid 02 hoppa vi i säng och pratade massa ist.

Vaknade vid 07 av mitt alarm som jag glömt stänga av så gav katterna mat och gick o la mig igen. Mitt sällskap gick hem vid 11 så jag städade iordning här sen duschade och sitter nu och fönar håret o väntar på Rebecca.

Idag jobbar jag då natt så kör ett 24h pass! Fan va jag längtar till onsdag när jag är ledig o ska på Takida!

Men men ska göra mig iordning, se you!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback