You are the sun, you are the only one!

Hade så sjuka drömmar i natt att jag knappt sovit ngt alls, vaknade dödstrött och kände mig halvkrasslig. Så klart har jag blivit smittad tillbaka nu. Pay back is a bitch allstå...

Så kom 20min sen till jobbet och somnade på soffan, sen upp med alla boende och fixa brunch. Vid 13.45 gick jag till bussen och åkte till centrum för att köpa en ny plattång eftersom min tog självmord i morse efter 8år. Den har fan hållt länge och igenom mkt, peace and love och torpshammar bla.

Sen blev de iaf hem och ta en dusch samt byta kläder. Sen lagom till att jag blev klar kom Räkan & Zebbe hit. Vi åkte upp till centrum och fikade lite. Myst med söta Casper har jag hunnit också. Kändes lite konstigt utan min Tessan bara men de va kul och träffa mina gamla vänner igen :)

Aja ska väl kurera mig hemma íkväll, bara titta på gossip girl och ta de lugnt så man inte blir sjuk till på onsdag när dagen jag väntat så länge på är.

Vi hörs sen!
//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback