Lite snabbt då !

Jag har kollat statistiken nu, och det är tydligen inte bara Sara som läser bloggen :p Yeeeye !

Jaha, så vad har hänt i mitt lilla liv då eftersom att jag har vart för upptagen med att blogga...
Jag har vart på jakt efter en klänning till Sandras bröllop, och jag har hittat en !!! :D Även hittat skor :D Bara den där jävla väskan kvar -.-
Björn har vart här och hälsat på så att jag har umgåtts med honom. Var bla ute på krogen med honom, mamma, pappa, David och Anna. Spännande xD
Jag har även vart ute med Sara och Rebecca, prövade på Kolingsborg ^^
Och sen har jag faktiskt jobbat och städat :o

(Ja, jag gick igenom min bdb, dayviews, för att kolla vad jag har haft för mig)


Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback