Om man blickar lite framåt då...

Nu är det bara elva dagar kvar tills vi åker till Peace and Love !!!!! :D:D:D:D Så sjukt jävla taggad!! En hel vecka med Mod, Hopp och Kärlek!

Sen är det jobb för mig hela juli och början av augusti. Ska dessutom sitta husvakt också. Det ska bli kul att bo ensam igen. Se hur mycket jag kommer sakna att ha folk runt mig hela tiden :P

Jag ska på möhippa och bröllop i augusti :D

Vad mer.... JO! Jag ska kanske åker iväg v.33 vart är inte riktigt bestämt ännu men det lutar måt Grekland tror jag :D Det ska bli kul ! Känner verkligen för att åka ut och resa.

Sen ska Björne och Ae åka till Thailand i november och frågade om vi skulle med. En flygstol kostar 6000 så jag funderar på om jag ska följa med ! Hur skönt hade inte det vart :D !

Sen är det några konserter här och där som jag ska gå på. Annars har jag inte så mycket mer planerat faktiskt :o



Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback