Jag hatar måndagar!

Igår hade jag så grymt svårt att somna, hade ångest och tårarna bara spruta tills jag började må illa ist. När jag väl somnade ramla Malin in och väckte mig. Aja klockande ringde 05.30 lika väl för de. De va bara upp och ringa och väcka Jennie och göra sig iordning.

Iväg till jobbet där jag inte ens hade lunch på mitt schema, JÄTTE BRA! Så de blev samma dam hela dagen, färdtjänst till fruängen och pinsamt nog somna jag på både ditvägen och hemvägen. Aja de gjorde kanske inte så mkt ?

Sen hämta Jennie upp mig och körde hem mig där de bara var att börja städa. Sen slängde jag mig i badet och har legat där ca 1h. Nu sitter jag framför tvn och väntar på att Malin ska komma hem så vi kan äta en sista middag tillsammans innan de är hemfärd för hennes del imorgon.

Jag vill sova på Mathias arm, urch va deprimerad jag börjar bli igen :/

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback