Jag tror nog att vi är bäst på att uppdatera :)

Anyway! Om helgen kan jag ju säga att det var för mycket för fort! Kunde gått bättre på vägen hem, tack taxichauffören för påsen :D Mer behöver jag nog inte säga.

Idag då! Hade planerat att sitta hemma hela dagen och skriva personliga brev. Men Ulla ringde och väckte mig vid halv 12 och frågade ifall jag kunde jobba imorgon. OFC! Sa ju jag. 2 min efter att jag och Ulla har lagt på så ringer Anette och frågar om jag inte kan komma förbi och fika på onsdag. Jag klämmer till ett till OFC ^^
Min vecka blev just händelserik :D

Jaja, jag åkte in till stan med min mor och handlade lite och åt lunch :) Som vanligt spenderade man kanske lite för mycket pengar :/ Men men, vad gör det? Tror ändå inte det blir någon Sensation Black för min del.


Om jag eller Sara inte hinner skriva något så kan jag informera lite nu, på fredag ska vi på konsert med Mathias. Vi ska se My Chemical Romance (igen för mig). Kommer säkert bilder :) Bara för att jag är så snäll så länkar jag en låt också ! My Chemical Romance – Teenagers


Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback