Mitt hjärta smälter och jag känner mig som en idiot.

Har pratat med en viss person och mitt hjärta bara smälter, jag kan fan inte rå för de. Rösten ger mig gåshud och ordet "baby" får en helt annan betydelse.

Sitter här i soffan i trosor och sovtröja och kan inte riktigt ta på vad de är som känns så himla konstigt, vad de är som gör att jag har så ont i ryggen och vad klumpen i min hals beror på.

Jag känner mig så sjukt jävla utnyttjad, Kan vi inte bara avsluta de gamla? Kan vi inte bara skita i att ha ngn kontakt? De förstör mig att prata med dig men ändå kan jag inte ge fan i att le när du ringer.

Va fan kom allt de här ifrån ?

Btw, sa jag att jag hade Adhd?

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback