My Chemical Romance

Hoho! Har vart på konsert idag med min favorit Sara :D Åsum !!!! Jag hade riktigt jävla kul faktiskt :P
Hade inte pluggat in de nya låtarna så vi har improviserat xD haha
Gjorde väl bort mig lite kanske, men who cares ?! Så länge jag har det kul, right :D
Var sjuk taggad på en utgång, men så vart det inte och så försvann det :O Nu sitter jag här hemma och har en jävla massa överskottsenergi. Vet inte vart jag ska ta vägen. Vill bara hoppa runt !!!!

Köpte såklart en tröja (Måste göras på varje konsert!!) som Sara designade om lite xD Men det var ju as snyggt !

Nej! Nu ska jag hitta på något sätt att bli av med min energi och sen så ska jag hoppa i sängen! Huvudvärken börjar komma krypandes.... Oh nooooooooo!

Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback