Småland Baby Småland!

Kom hit i söndags, har kört 4lektioner och jag älskar min körlärare. Så jävla skön och bara skrattar åt att jag inte kan höger och vänster.

Jag har klarat ett av delproven i teori på datan, jag pluggar teori på körskolan i ca 3h om dagen och trivs som fan! Sitter där med hörlurar i min egna lilla värld och bara går igenom teoriboken.

Förtillfället har jag faktiskt ingen hemlängtan, trivs rätt bra med att bli serverad och bara behöva vara.. Tror jag behövde de här, är trots allt som en liten semester från jobb och tankar ändå. Är så inställd på att ta de här förbannade körkortet nu att jag inte tänker på så mkt annat.

Ikväll är jag dock ensam hos mormor, hon är och spelar kort med sina tantvänner och jag har roat mig på egen hand.

Aja ska lägga mig i soffan och se på sofias änglar och äta mina mandlar.

Ha de bra sthlm!
// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback