<3

Var på arbetsintervju imorse, på mitt nuvarande jobb men aa de va trevligt och träffa min samordnare igen :)

Men men efter de gick jag till mamma och ringde och kriga med Tele2 sen hem och satte mig på balkongen och åt en liten lunch.

Sen kom tröttheten så jag la mig och sov i soffan i en sisådär 2h. Sen kom äntligen min telefon igång och jag började fundera på kvällen. Prec då ringer min man och säger att han har slutat så tillslut besluta han sig att komma hit och umgås med mig :)

Så kvällen blir körkortsteori och mys. Ska nog ta en bad sen. Aja vi hörs!

/Sara


Kommentarer
Tele2 säger:

Hej Sara,



Det var tråkigt att läsa att du behövt ringa och kriga med vår kundservice. Vi hoppas att de frågor eller problem du hade är lösta annars får du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2

2011-05-16 | 12:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback