Hannas Helg

Jag var extremt duktig på fredagen fakstiskt, istället för att dra ut och träffa någon så hjälpte jag min mor i tvättstugan, tog en powernap när hon städade, drack en cider på balkongen och sorterade alla de där miljontals papprerna som jag hade på mitt skrivbord! De ni! Det är inte alla som sitter hemma en fredag kväll och rensar papper ;)

lördag åkte hela familjen hem till Andreas i Upplandsväsby och hade grillfest. Det var riktigt roligt faktiskt. Det var jag och 39+arna, haha xD
Det märks att de är gamla, alla sitter och berättar massa historier. Precis som på film :o
Sofies pappa kom och hämtade oss vid 1 och vi tröck in oss 6 pers i bilen. Mamma och Peter fick sitta i bakluckan :P



Söndagen är inte ens värd att nämna!


Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback