Men man pratar efterblivet här :)

Måste bara börja med att säga att jag klippte av mig håret i torsdags :( Jag ser grymt töntigt ut! Men var tvungen att klippa så mycket för att löshåret hade gjort håret så ojämnt, plus att jag hade ju faktiskt undvikt frisören i ett år. Har bestämt mig för att ta tag i håret nu iaf. Käkar vitamintabletter och regelbunda klippningar.

Anyway, det var inte det jag skulle prata om :P I fredags reste jag till Umeå, eller Ume som de så fint säger där uppe :D ! Fan vad jag hatar att flyga, det är en plåga att lyfta och landa för öronen. Fick dock tips om nässpray, så resan hem vart bättre :)
På fredagen var jag, Axelia, Peter och Erik på bio och såg Hur många lingon finns det i världen. Det var eb riktig feel good film. Rekommenderar att se den.

Lördag så var det Valborg och vi firade den med en lägenhetsrunda :) Började med att grilla på gården, sen hem till Lina på välkommstdrink. Efter ett tag då drog vi vidare hem till Kristin och fick en till drink. Kvällen slutade hemma hos Axelia med tequila shots! Jävligt kul kväll faktiskt!


Söndagen för mig och Axelia bestod utav att ligga i sängen och kolla på film, när vi väl orkade upp så var det för att baka kakor och äta mat. Haha, vi hade Harry Potter maraton !

måndagen kollade vi klart på Harry Potter, sen sprang vi ärenden och lagade mat. Efter det så var det dags för mig att ta mig till flygplatsen. Rätt skönt att få sova i sin egna säng faktiskt!


Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback