Sara & Mathias

Vad som började som ett vanligt krogenragg på Harrys lede till en sommarflirt på peace and love och fortsatte tillslut till de finaste som finns.

Den sena natten på Harrys kunde jag aldrig tro att jag skulle falla så här för den snygga killen i keps och grå luva. De har gått 1år nu sen den natten och snart är de dags för peace and love igen men denna gång möter jag inte upp den blyga,tysta killen som inte kunde öppna munnen i min närhet utan min Mathias som jag kan liggga och prata om ingenting med hela nätterna. Mathias som jag kan somna i armarna på även om allt annat känns skit.

Du är bland de finaste som finns, de bästa jag har. Vi har haft så sjukligt mkt motgångar bara de här året men de har bara fått mig att inse mer hur mkt jag älskar dig.

Bättre än dig finns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback