Vardagssysslor

Oh weill, hemma i Stockholm igen och tillbaka till verkligheten.
Var hemma igår och tänkte ut saker jag skulle göra, men fick aldrig tummen ur röven att sätta igång, fail på mig..
Gick iaf ned till centrum och mötte mamma och handlade "lite". Gjorde av med drygt 700 igår, INTE OKEJ!


Idag så har jag vart på arbetsintervju på Unifelx. Det var rätt hemskt faktiskt :O Var någon gruppintervju. Så det var jag och 10 andra som satt runt ett bord och berättade om oss själva o.0 Dislike!

Nu ska jag äta, betala räkningar, fylla i papper, och försöka få ordning på mitt rum. Vid 13.00-13.30 ska jag möta Sara och gå ned och träna, så får se om jag hinner klart innan dess. Annars får jag fortsätta när jag kommer hem.

Bjuder på min nya kärlek Dave Patten :)

Dave Patten - Echo


Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback