Då var det väl min tur då!

Jag har faktiskt länge funderat på om jag ska slänga in ett inlägg men sen har jag inte orkat xD

Det har väl hänt rätt mycket sedan jag bloggade sist.

Jag och Sara har ju som sagt vart i Berlin ! As kul var det, jag trycker inte lite bilder här så jag inte behöver berätta något. (Det finns inga bilder på mig för att Sara har dem >.< !!! Men jag var med, jag lovar!)


Sedan har jag jobbat en massa och vart ute osv, osv. Trycker in en bild på det med xD



Har även färgat håret, så nu är det svart igen ^^ Kolla in hur jävla snygg jag är !



Nej men nu ska jag äta lite middag (har precis kommit hem från jobbet). Sen får vi se om jag orkar uppdatera Dayviews ;)


Bye bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback