Det är lugnt - Jag lever !

Jag har vart nära döden idag :(

Av någon dum jävla anledning använde jag nasspray igår -.-' Har suttit på jobbet och inte kunnat andas, har vart tvungen att mutea samtalen för att kunna flåsa liksom o.O
Har precis kommit hem och fått ta nasspay och är nu en helt vanlig människa igen ^^

Jag ska städa nu och välja lite kläder till imorgon för imorgon är det lön = AW ;D ska bli as kul, min favorit Sara ska med ^^
AWn börjar tydligen 16.00 o.O så vi får se om jag och Sara får den ensamma middagen eller inte, annars har vi ju alltid dagen efter ;)

Nej men jag ska väl sätta igång och städa lite så att jag kan kolla på Pretty Litte Liars eller Glee....PLL....Glee...Glee...PLL... Gaah!?"#%&YU/!! Vi får se ^^


Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback