Klunk klunk



Vi körde en AW igår och Sara var med :)

Jag hade kul, men min jacka blev snodd på Hellströms!"¤%&/()!"#%?! Så jag fick gå hem i min tjocktröja och halsduk, utan nycklar :(

Jag har suttit idag och räknat på att jag kommer behöva lägga up ca 2500,00SEK på det som fanns i jackan, som tur var hade jag telefonen, leg och bankomatkortet på mig.

Har spenderat dagen idag genom att sitta och vara sur över att folk inte kan låta andras grejer vara samt försöka ringa till Hellströms för att se om de hade fått in min jacka. MEN NEJ det hade de självklart inte!
Så har även ringt till polisen och förlustanmält den. Ska kontakta försäkringsbolaget på torsdag eller fredag för att se om jag kan få ut lite pengar.

Nej nu ska jag fortsätta vara på dåligt humör, kolla på Pretty Little Liars och dricka julmust!


Skål
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback