Onsdags stress!

Började dagen med att gå upp 07 å duscha å göra mig i ordning för att sen åka till jobbet å möta Cattis. Vi åkte hem till henne å fyllde på mina naglar så nu är dom fin fina igen :) dock har en gått av långt ner å låååångt in så är fortf öm å svullen :(

Efter de var de möte på c3l angående en ny boende som jag ska vara kontaktperson till, verkar väldigt skoj och intressant :)

Sen direkt till jobbet å köra min kväll å där sitter jag då nu. Får gå hem om ca 1,5h å då blir de genomgång av räkningar samt se sista avsnittet av bonde söker fru å sista delen på gossip girl avsnittet som jag somna till igår.

Jag går med en klump i magen över min ekonomi som inte är så rolig just nu men jag ska försöka lösa de imorgon när de är dags att betala räkningarna igen. Men men !
Vi hörs då :)

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback