Whatsup whit the sömnproblem?

Sen en tid tillbaka har jag börjat sova skit dåligt ensam. Jag sover jätte lugnt å skönt när jag hör dina snarkningar men sen så fort jag sover ensam så vaknar jag 700ggr, kan inte somna om ordentligt och drömmer massa hemskheter. Jag vaknar flera gånger av att jag andas snabbt och de känns som jag gråter. Jag är kallsvettig och måste gå upp och röka.

Så vad gör jag upp nu? Jo jag vakna 04, kämpa till 05 för att somna om utan resultat så nu ligger jag i detta kyliga jourrum på jobbet och lyssnar på Melissa horn, ska ändå upp om ca 30min..

Så jaha? Några förslag på bättre sömn? Ska iaf ut och springa när jag kommer hem, ska försöka att inte sova på soffan.

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback