Mathets!

Okej jag suger på och blogga, sorry! Anyway...

Idag är jag upprörd och tankspridd, försökte prata av mig de 1h med mormor men de räkte inte...
Ngt som stör mig extra mkt är all hets kring mina matvanor, Jag äter när jag vill och hur mkt jag vill. VA FAN LÅT MIG VA!?!? Jag är inte dum, jag vet att kroppen behöver mat men jag kan inte äta om jag inte är hungrig?

Mat är helt enkelt inte min grej, jag äter max 1gång om dagen och ibland inte ens de. Men jag äter också mediciner som tar bort hungerkänslan och ibland mår jag bara värre när jag äter än när jag inte gör de. Vissa dagar är mat bara ett big no no för mig och vissa dagar kan jag äta massor. Jag har ingen ätstörning och jag behöver inte läggas in på psyket eftersom jag klarar av mitt jobb, jag står på benen och mår bra?



Thats it! Jag orkar inte skriva så mkt mer idag, ska ladda ner den där blogg.se appen så kanske de blir mer bloggande :)

Puss & hej

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback