Onsdag 5/10 2011

Det har hänt mkt men samtidigt ingenting. Vi firade då min födelsedag i fredags, de blidde Harrys. Vi hade de riktigt trevligt faktiskt. Iaf vi 4 som sedan åkte hem tillsammans, de andra 5 va ju med om lite annat..

De blev mkt skratt, kramar och lakritsshots..Jag & Hanna blidde enaning runda om fötterna och fick me oss K & T tilll donken :)

Overall så va fredagen bra!
Lördagen va värre, blev väckt kl 08 och lämnad ensam av min favorit som vanligt..Sen var de bara bakis hela dagen och ångest på natten, en av mina mindre bra nätter.

Iaf så har jag jobbat och stått i, fixat med lite extra grejer och umgåtts med min finaste..

Jag är typ sämst på att blogga nu för tiden men Hanna är fan så mkt värre!

Imorgon är iaf jag ledig och ska umgås med mammsen och kanske syster. Hanna är ju aldrig ledig och leker med mig mitt i veckorna längre :/


Nu ska jag forts leta weekendresa för mig och Hanna, Berlin kanske? Känner att jag måste ta min bästa vän och bara lämna vardagen för ett slag, de senaste har tagit rätt hårt.

<p>Bra födelsedag!</p>

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback