Helg

Fredagen bjöd på mkt trevligheter. Började med lunch i stan med mina gamla gymnasievänner, några glas vin och massa prat! Vid 17 mötte jag upp Hanna o åkte till haninge där vi åt middag o gick i affärer.

Vid 22 åkte vi tillbaka till stan o gick på harrys, träffa alla som vanligt men även fina M. De blev lite mkt jäger redbull drinkar och vid 02 tog jag en taxi hem själv. Chauffören prata sår i min öron så när jag kom hem va jag inte ett dugg trött längre så träffade K.

Vid 09 på lördag morgon kröp jag ner i sängen och sov till 16. Lördagen va bakisdag i all sin ära. Film,godis,läsk o soffsällskap av Jimmy.

Ibland är de skönt att vara ledig en hel helg!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback