Hej, hej, hallå!

Då var veckan igång! Och Gud vad det känns att det inte kommer vara lugnt.
Det kommer vara full rulle på jobbet och hela helgen är planerad.

Men men, jag missade ju att blogga igår. Jag jobbade och mötte sedan min bror vi åkte hem till mig, lagade mat och umgicks.
Adam hade även med sig sitt Xbox. Så nu står det hemma hos mig ^^

Har jobbat idag. Misstolkade Johanna och kom sent till jobbet. Skulle börjat 8.30 var där till 10.45 :/ som tur var så kunde Agnes flytta mitt schema ^^

Har försökt städa lite här hemma. Gick väl lite sådär, för trött för att städa. Har spelat Assassins Creed! Får vi se om det är så bra som alla säger ;)

Har även pratat i telefonen med älsklings Sara :)

Nej nu ska jag sova! Jobb imorgon.

Natti,
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback