Mår inte bra alls

Va ute igår, men drack inte spec mkt.. Kom hem med Karim vid 02.30 kanske å tittade lite på tv. När vi lagt oss slumra jag lite men vakna av att de högg i magen som om ngn försökte döda mig så gick upp och kissade å drack vatten. Kände hur de snurra i huvudet och sen blev de svart för ögonen och jag ramla ihop. Slog i armbågen så kan typ inte sträcka ut armen.

Mår inte alls bra idag heller, varit med Karim som vill åka till akuten eftersom jag haft huvudvärk i över en vecka också men jag tror inte jag klarar det. Får vänta tills de blir värre. Nu ska jag ligga i soffan under täcket å se på teen moms till typ 4..

Saknar Karim när han inte är här och spec nu när jag behöver den tryggheten.

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback