Opps

Kanske inte bara ska gnälla utan berätta om den faktiskt roliga kvällen igår med.
Började vid 21 med disco bowling i brb med Rebecca och Johanna, jag kom 2a :) sen drog vi vidare till ollan där vi drack drinkar och hade allmänt trevligt. Efter ett tag kom Karim och så flytta vi oss till nedre våningen med dansgolv där vi dansa och skratta. Som vanligt blev de riverside :)

Vid halv 2 började vi röra oss hemåt men först natt mat för min kära man.
Och aa natten vet ni ju, jävla helvete. Hoppas de blir bättre ikväll och i natt. Nu ska jag ta ett bad och sen få på mig lite fräscha kläder, ta hand om tvätten och plugga. Dålig eller ej, tiden stannar inte för de :/

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback