Tis, ons, tors

I tisdags kom jag hem och var as trött! La mig i soffan och kollade på tv.
Kom på vid 22.30 att jag var tvungen att städa. Satte igång och kände hur jag blev mer och mer stressad. Tog en dusch och gick och la mig.

På onsdag jobbade jag till 20.00. Mötte mamma och åkte hem till mig. Vi satt och pillade på deras playlist till bröllopet. Är uppe i tio timmars musik nu, känns lite overkill tbh.
Somnade vid 01.30 >.<

Idag då, jag har arbetat. Har absolut inte känt mig taggad på det >.<
Har pratat en massa med Sara om allt mellan himmel och jord. Roligast för Sara var nog alla berättelser om Beckis -.- själv funderar jag på hur jag ska kunna somna >.<
Har även uppdaterat instagram :D nu är det bara Dayviews kvar >.<

Imorgon blir det aw, måste förbi forex och växla in mina pengar och köpa busskort också. Sara ska förmodligen med :) ska höra av mi till Tim också och se om han kan följa med :)

Nej, nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagen. Upp 06.50 :/

Natti, natti
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback