Torsdag..

Jag har haft en dag ledigt, tisdagen.. Gjorde inte ett skvatt! Låg i sängen, åt pizza och slöa med pojkvännen bara.. Rätt okej ändå :)

igår jobba jag kväll och idag har jag jobbat morgon.. Hatar och gå upp tidigt när Karim får ligga kvar längre.. Aja nu är jag iaf på väg hem.

Helgen är helt full bokad, imorgon fyller lillasyster 18 så då blir de middag och utgång. Lördag ska jag och hanna ta me våra mammor på middag och sen takida konsert(!!!!!!!!!) söndagen blir de hardrockcafe med pappa och släkten på den sidan. Så de va den lediga helgen :) löööööv it!

//Sara


Kommentarer
william säger:

söt blogg.

D

Och säg gärna vad ni tycker om mina "wicked" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-04-12 | 14:40:17
Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback