Man ställer ju upp

Igår lyckades jag äntligen få med mig Matsen ut på en öl efter jobbet. Det var kul! Vi gick till ett ställe på Östermalm som heter Godot. Och JA, jag var på Östermalm!
Medlemmarna i Degreed anslöt även. Hade en väldigt trevlig kväll faktiskt som avslutades med räddaren i nöden (korv på 7/11).
 
 
Idag så har jag arbetat och sedan åkt hem till mor och far. Dock är mina kära föräldrar inte hemma utan i Bengtsfors. Då undrar säkert ni varför jag är hemma hos dem, jo! För att min bror bestämde sig för att åka hem tidigare vilket resulterade till att mor och far ville att jag skulle bo här i några dagar.
 
Imorgon är jag ledig så vi får se vad jag hittar på ^^ Nu ska jag leta upp en film eller serie som jag kan somna till :)
 
 
 
Natti natti!
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback