Nyfödd!

Jag har nu efter ca 3 månader äntligen fått igång mitt internet :D Jag känner mig nyfödd! Hela mitt liv har öppnat upp sig igen :)
 
I lördags gifte sig mamma och pappa :) Det var ett jättfint bröllop ute på Dalarö. Det var kul att träffa släkten igen. De flesta drack lite för mycket. I alla fall jag och Sara :P För oss slutade kvällen vid 08.00 efter efterfesten i kajaken. Haha mer tänker vi inte säga!
 
Åt en mindre god frukost på söndagen och åkte sedan hem till mor och far där jag sov på soffan hela dagen. Vid halv 8 väckte jag pappa som fick gå och köpa pizza :)
 
Idag har jag vart ledig från jobbet och bara legat hemma framför internet och sugit i mig all glädje som medföljt ^^ Imorgon blir det tillbaka till verkligheten med jobb igen :/ Börjar som tur är med två dagars jobb och sedan ledig en dag :)
 
Lite MC och sedan sova.
 
 
 
 
 
Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback