Söndag

Idag hade jag min första söndagsmiddag utan mor och far. Deras plats fick Sara fylla!
 
Mötte Sara i centrum och gick för att handla middag. Som vanligt när vi ska äta tillsammans så blir det tacos eller kyckling!
 
Efter att ha utbytt några ord med den otroligt trevliga killen (hans ord inte mina) på Pressbyrån och matshopping gick vi hem till mor och far.
 
Innan maten roade vi oss med att spela Gear of War 2. Fan vad grymma vi var ^^ Nu gäller det bara att försöka övertala Sara till att börja spela WoW :D Åh vad vi kommer att sitta på vent och skrika ikapp om hon börjar :D
 
 
Nej nu ska jag sova, börjar tidigt 09.45 så lite skönhetssömn kommer jag nog hinna få!
 
 
 
Natti natti!
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback